Military Travel v rozhovoru: Vietcong dvojka? Za tohle mě budou lidi nenávidět, ale za mě je to dobrá hra

01.10.2023 09:10

 

    Oblíbený druh místních Novinek zde na webu, v podobě rozhovorů, mnoho našich čtenářů dodnes ani trochu neomrzelo a snad se tento trend potvrdí i v tomhle dalším díle! Po vcelku rychlé a vstřícné komunikaci byl na kus řeči pozván jeden z několika dlouholetých hráčů Vietcongu a uživatel svého YouTube kanálu Military Travel , který na facebookovém komunitním profilu Vietcong.COM sdílel zajímavé video o tzv. Easter Ezzích (Easter Eggy), na jehož základě jsem se rozhodl ho oslovit, probrat s ním zajímavosti kolem tohoto tématu a doporučil mu jedno místo na Nui Peku hned v první misi Přílet, kde jsou poblíž střelnice, kde cvičí s Thompsonem jihovietnamský voják Ming střelbu, zaminované některé části drátěného plotu vnějšího perimetru základny.

O Easter kuriozitách padaly v jiných předešlých článcích, ale také i v rozhovorech s hráči letmé zmínky. V tomto článku se o trošku víc na ně zaměříme, ačkoliv je dnes skoro každý zná (no, zvláště ti, co Vietcong hráli roky nebo hrají s chutí dodnes a Vietcong znají nazpamět'), takže by nikoho překvapit neměly. Kdo se ale na ,,vlastní pěst'' někdy rozhodl prostě jen tak se procházet at' už po Nui Peku v jakékoliv jeho kapitole (mise Přílet, Noční překvapení nebo útok NVA na Nui Pek na samotném konci hry), nebo po džungli a našel skutečně zajímavý, až kuriózní objev, musel být leckdy překvapený. ,,Pravdou je, že jsem rád, že většinu z toho jsem měl možnost nalézt sám a užít si tu radost,'' přikyvuje Travel.

Tím, že se někteří hráči přímo zaměřují na hledání zajímavých věcí po celé hře Vietcongu, pak odhalují i další, které pak dokonce sahají až defakto hluboko do jeho zákulisí - prakticky skoro jako by člověk nahlížel samotným vývojářům z legendárního studia PTERODON do vnitra materiálů jejich práce. Když se nad tím člověk tak zamyslí, tak pak hru nevnímá pouze hru jako takovou, ale už o ní ví vlastně všechny detaily, které souvisejí s tehdejším vývojem. Jinými slovy stručně řečeno - taková rozborka. A kde kdo by se mohl možná divit, ale mnoho hráčů nebo dnes pasivních fanoušků tyhle detaily zajímají. Na tohle konto zároveň doufáme, že zájem bude i o přečtení tohoto rozhovoru, který jsme pro Vás v následujících řádcích níže připravili.

 

 

Ahoj, Travele. Vítám tě u vzácného rozhovoru! Vzácného v současnosti už jenom proto, že těch lidí se zájmem o to sdílet své zážitky z Vietcongu skoro nikdo není a rozhovory jsme tady na webu prakticky vyčerpali. Pár hráčů o sobě často tvrdí, že nejsou ničím zajímaví a proto do rozhovorů nejdou, ale o tom to primárně není, kdo je zajímavý, konkrétně čím a kdo ne. Ale to nevadí a k věci: Patří Vietcong mezi tvoje nejoblíbenější hry?

Ahoj. Vietcong patří mezi moje nejoblíbenější hry z dětství, ke kterým se pravidelně minimálně jednou za rok vracím. Mimo jiné to je ještě Hidden & Dangerous 2, Operace Flashpoint a Mafia - všechny tyhle hry jsou klenoty a popravdě bych si nedokázal vybrat pouze jednu. Všechny tyhle hry mají společné kouzlo a je tam vidět spousta práce na detailech, na které se dnes bohužel kašle v herním průmyslu.

 

V tomto rozhovoru budeme z části rozebírat tzv. ,,Easter Eggy'', tedy kuriozity, zajímavá a víceméně tajná místa ve hře. Předtím se tě ale zeptám, jak ses k Vietcongu dostal? Už ses mně zmiňoval, že se kolem něj točíš 15 let, takže své vlastní zkušenosti s hrou zcela jistě máš. :-)

K Vietcongu jsem se dostal díky tátovi, když já ještě chodil do školky. Takže jsem možná byl jeden z nejmladších hráčů Vietcongu v době jeho vydání. To by dnes asi neprošlo, že? Když tak o tom přemýšlím, jsem ročník '97. Vietcong vyšel v březnu 2003, v té době mi bylo 5 a půl. Takže ono to vlastně bude asi 20 let. No, díky za připomenutí toho, že už jsem starej kořeň!

 

Která z věcí tě na hře nejvíc uchvátila, řekněme prakticky ihned?

U těchto otázek bude problém pro 5 a půl staré já vs. téměř 26 let staré já. Každopádně tenkrát to byly 100% zbraně a právě nejvíce času sem jako dítě trávil ve zbrojnici a prohlížel si arzenál. Pamatuji si, jak jsem si myslel, že Špagin je Thompson, protože v Mafii byl Thompson 1928 s bubnovým zásobníkem a pro mě to prostě bylo nepochopitelné, že jsou i jiné. Dnes je to fakt vtipný pro mě, jelikož zbraně celkově jsou můj koníček a Vietcong byl možná jedna z prvních věcí, co tohle moje hobby odstartovalo. Zároveň zbrojnice ve Vietcongu byla věc, co sem jako děcko chtěl mít doma. No, nyní mám doma přes 40 zbraní (airsoft) a Vietcong mě vlastně vyšel hodně draho. :D

 

A jelikož je Vietcong českým herním produktem, nevyhnu se otázce ohledně hvězdně obsazeného českého dabingu. Která postava je pro tebe se svými hláškami ta nejlepší a co se ti třeba ještě zalíbilo v konverzacích? Třeba takový frajírek C.J. Hornster má svoje připomínky k něčemu... :-)

Mně osobně dabingem přijde největší sympat'ák Defort. Tím, jak furt rýpe do Hornstera a celkově mi přijde dobře zahraný. Hornster a Serža (Výcvikový Seržant - pozn. red.) , co k nim říct, řekl bych, že za své mluví to, že jejich hlášky jsou dnes v podstatě lidové. Dabing se hodně povedl, ale poté, co jsem ted' hrál Vietcong s ruským dabingem, musím říct, že snad nikde jsem se tolik nezasmál, jako u mise Pevnůstka. Rádoby Vietnamec, co mluví rusky do rádia, je prostě TOP! Možná bych to mohl také hodit jako zajímavost do dalšího videa, když tak o tom přemýšlím.

 

        Odpověd': No to bys klidně zkusit mohl. Ony i ty zahraniční dabingy jsou někdy zajímavé... a někdy i nepovedené. A nic na český dabing nemá, ale né snad proto, že mu všichni rozumíme jakožto mateřskému jazyku a je tudíž pro nás nejpohodlnější, ale všichni víme, jaké má čeština možnosti a hlavně škálu vulgarit, které ke hře a k válce jako takové prostě patří. České nadávky od všech postav jsou TOP.

 

 

Nechvalně proslulé a známé jsou ve Vietcongu tunely. Když jsem je já hrál poprvé, byla to opravdu atmosféra, takový klid a bádání po podzemních místnostech a pocit, že nade mnou na povrchu je v oblasti živo. A taky si pamatuju, že jsem si často zhasínal Hawkinsovu svítilnu, protože jsem hru teprve poznával a měl jsem obavy, že se mně v ní vybije baterka. Co bys ze svého pohledu řekl ty o tunelech? Byly spíš otravné nebo jako zajímavá vsuvka od vývojářů?

Tunely pro mě jakožto pro děcko byly peklo, páč asi jako většina lidí jsem nevěděl, že svítilna je ''L''. Nyní, poté co jsem hru dohrál nesčetněkrát myslím, že už je to takové nutné zlo, ale ony nejsou nijak těžké, dají se projít naprosto v pohodě a už jak to člověk zná, tak ani nezabloudí. Jde o to, že jsou zbytečně zdlouhavé. Musím říci ale, že v žádné jiné hře nebyly tunely z Vietnamu lépe zpracované. Jsou tam opravdu super dobové detaily, precizní práce, kterou moc lidí kvůli své ''otravnosti'' neocení. Jak říkám, je to zdlouhavé zbytečně pro nějaké plynulé hraní, ale když má člověk čas si to v klidu projít a užít si ty detaily, je to paráda.

 

Když trošku budu předbíhat s tématem, tak našel jsi nějaký Easter Egg i v tunelech? At' už při hledání ztraceného radisty Marvina Fishera nebo v rámci jiné ofenzivní akce v jiné misi - zatopené tunely pod chrámovou NVA ruinou na kopci Po Tlong Karai?

Vyloženě žádný easter egg jsem nenašel v tunelech. Možná pár lidí nebude vědět o tom, že jde vyhodit do vzduchu vysílačka, nebo že v díře s odpadky je skrytý sklad zbraní, ale nepřijde mi to obecně jako něco, co by se nevědělo.

 

Co se ti vlastně vybaví, když se řekne Vietcong a Easter Eggy?

No, asi takové ty 4 nejznámější, kterých je plný internet: Zombie v první misi, hodiny v pralese, vyhecování Rosenfielda v bažinách a tancující Bronson.

 

Na základě tvého videa o Easter Ezzích jsem si dávno všiml a tvoje video to jen připomnělo, že ta úniková cesta na Po Tlong Karaie těsně pod povrchem v podzemí, zabočuje doprava. Ale když načteš přímo tu misi v díře a stojí nad tebou Rosenfield, tak naopak ta chodba zabočuje doleva. Vybavuješ si to?

No vidíš, toho jsem si zase já nevšiml. Tak alespoň další zajímavost do zásoby.

 

Co mě mezi těmato kuriozitama určitě dodnes fascinuje, jsou taktéž v tvém videu zmíněné hodiny. Přijde mi to být až úsměvný, jelikož se řídí reálným časem v systému počítače. :-D Byl jsi tímto objevem překvapen?

Tohle konkrétně byl jeden z mála easter eggů, na které jsem narazil nejdříve na internetu, takže tady bohužel pro mě žádné překvapení nebylo. Ono je to i znát v tom mém videu, že to tam říkám v podstatě kvůli tomu, aby to bylo komplet.

 

Je to svým způsobem taková zajímavost, že tam tyhle vymoženosti vývojáři dali a přitom tak šikovně: Prostředí džungle je přirozené, normální a přitom ty hodiny jsou schovaný v houští na stromě, aby to příliš nenarušovalo přirozenost celkového děje ve hře. Vzpomeneš si na Easter Egg, který je ve hře velmi lehce dohledatelný nebo dokonce viditelný?

Já si myslím, že zombie je takový nejvíc jednoduchý objevit, páč s těma dveřma od bunkru zkoušel lomcovat asi každý. Většina těch věcí, co já ukazuji ve videu, vyžaduje použití alespoň nesmrtelnosti, takže na to už člověk nenarazí tak snadno.

 

Kolik Easter Eggů je na střelnici? Já vím o Bronsonovi a nemůžu si vzpomenout, jestli jsou tam ještě nějaké další, trochu jsem to asi už pozapomněl. :-D

Ve zbrojnici bych řekl, že už žádný jiný není, nebo alespoň o žádným dalším zatím nevím... třeba někdo poradí.

 

Co tě vlastně přivedlo k tomu, že si Easter Eggy začal natáčet na YouTube? Není to možná  tím, že jsi tam objevil zčerstva něco, co doposud nebylo nikým objeveno a rozhodl ses to takto publikovat?

Já před rokem natočil návod, jak se dostat z Nui Peku v Příletu, protože na živém vysílání o tom moc lidí nevědělo a přišlo mi tedy fajn to vydat jako separátní video. Od té doby jsem chtěl udělat nějaké větší video, kde bych toho řekl vlastně co nejvíce najednou, ovšem nebyl čas a ani chut', jelikož to první video má zhruba 50 zhlédnutí, což pro mě bylo odrazující číslo. Nyní jsem dostal angínu, pustil si z nudy Let's play od Pet'anaGamese, dostal chut' si zahrát Vietcong a vzpomněl jsem si na tyhle zajímavosti - easter eggy, bugy a nevím jak ještě jinak nazvat, to co v mém videu je.

Díky nemoci byl na to čas to dát do kupy (trvalo to opravdu hodně hodin) a video je na světě. Vše je vlastně shoda náhod. Můj kanál ,,Military Travel'' se zaměřuje převážně na airsoft, zbraně, historii atd. . Musím říci ale, že mě možná láká do toho všeho guláše přihodit právě i herní videa, nějak mě to začalo bavit. Mimochodem: hry jsou na kanále formou živého vysílání již dlouho, ovšem takto samostatně, je to pro mě vlastně novinka.

 

Máš Vietcong celý takto prolezlý nebo plánuješ se zaměřit na nějaké další decentní objevy? Máš tip na nějakou misi v Kampani nebo Rychlé bitce, co by se dalo odtušit?

Nyní mám již napsaný seznam k druhému videu, kde se objeví informace převážně o tom, co ve hře mělo být jinak, co tam není atd. . No prostě tohle bude muset každý fanoušek vidět!

 

Ty sám máš kterou mapu nejradši, at' už v Kampani jednoho hráče nebo v části po Internetu?

Já ti ani nevím, ale nejvíce mě po internetu bavil Stream. Každopádně já měl vždy nejraději singleplayer a multiplayer jsem hrál jen díky tomu, že jsme to hráli s klukama ze školy.

 

Který herní mód si zahraješ nejraději a pravidelně? Setkáváš se se stálou partou hráčů?

Nejraději jsem měl Coop mise, když jsme to hráli v partě s klukama ze školy. Každopádně od té doby uběhlo spoustu let, každý máme jiné koníčky a povinnosti, takže sejít se je nemožné.

 

Jaká zbraň je pro tebe nejoblíbenější na straně Američanů a u protistrany, tedy Vietcongu?

Celkově mám rád ve hře všechny zbraně, jsou skvěle udělané a historicky správné (kromě M16, ta je ve hře něco mezi M16 a M16A1, ale o tom bych se tu asi musel rozepsat více). Každopádně mi hodně sedla M14 z datadisku.

 

A které z nich mají velmi dobré zvuky při střelbě?

Zvuk mi přijde nejvíc prd'ácký u PPS-43.

 

Vietcong ve své době měl renovované přesně zaměřování zbraní a patřil před cca. 20 lety mezi malé velké výjimky. Střílel si tedy bud' od pasu nebo soustředěně. To je pro pro hru velké plus a je to takové více reálnější, že?

V té době, kdy jsem to začal hrát, mi tohle popravdě bylo naprosto jedno. :D V 5ti letech jsem nedokázal ocenit tu realističnost a ve věku kdy jo, už tohle bylo standardem. Ale jo, určitě je fajn, že to v té době v té hře bylo a ukazuje to, jakou si s tím vývojáři dali práci.

 

Která mise ve hře je podle tebe v Kampani nejtěžší (Vietcong 1 a Fist Alpha), když to vezmeme z tehdejších dob, kdy jsme každý Vietcong hráli poprvé, potažmo podruhé? Za mě to byly tunely, záchrana zajatce a předposlední mise ve Fist Alphě v husté džungli, kde je nutné zničit v podzemí rádio a dva kusy houfnic.

Aktuálně mi přijde nejvíce těžká asi ta přeposlední ve Fist Alphě. Zbytek je pohoda. Osvobození zajatce je spíš takové o náhodě, podle toho, jak se spustí nesmyslný skript.

 

Na Easter Eggy jsi narazil úplnou náhodou? A když jsi nějaký našel, napadlo tě hned, jestli nejsou napříč hrou někde další a začal jsi bádat?

První, na který jsem narazil byl zombie, ale popravdě - pro mě vždy byla priorita dostat se mimo Nui Pek a projít si okolí a když se mi konečně jednoho dne podařilo přes tu střechu dostat, málem jsem dostal radostí infarkt.

 

Když jsi nedávno v jedné Facebookové komunitě zveřejnil svoje video o těchto kuriozitách, napadlo tě udělat z toho jednou filmový dokument, který by trval třeba jednu hodinu a více? Zkrátka něco, co odprezentuje hru trošku jinak z pohledu zajímavostí, co dělá Vietcong v tomhle směru trošku zvláštním?

Myslím si, že Vietcong by si zasloužil dokument, ale asi ne úplně na tohle téma. I těch 20 minut mi přijde zbytečně dlouhých a možná to šlo rozdělit na polovinu. Zajímavé by bylo spíše to, jak měla hra vypadat původně, at' už jako Rambo nebo i celkově co v tom Vietcongu mělo být... a není... Já se o to pokusím v další části, ale tohle by už fakt chtělo mít po ruce vývojáře a dostat info od nich a právě proto si myslím, že by to byl vhodný námět na dokument.

 

Jsi Vietcongu dodnes věrný? Hraješ i nějaké jiné PC hry nebo mimo PC jako máš volnočasové aktivity, se kterými se můžeš svěřit?

Na první část odpovídám již na začátku, tak asi není třeba se opakovat. Jinak mezi moje aktivity patří mimo jiné právě ten YouTube, živá vysílání, věnuji se airsoftu, historii, testuji vybavení a zbraně pro jeden obchod. Sám mám vlastní e-shop s vybavením na pobyt v přírodě... Zkrátka se nenudím. :D A to jsem vyjmenoval opravdu hrstku z toho, co dělám.

 

Mimo to všechno - nedávno napříč komunitami Vietcong.COM, Vietcong je stále naživu / a {G.S} Team (official), byla zrealizována upoutávka na Vietcong oblečení - trička, mikiny, čepice a další. Já sám mám doma 4 krásné kusy (1 mikina a 3 trička) a obrovská spokojenost. Uvažovval jsi o tom, že by sis taky nechal na vlastní přání nechat udělat Vietcong potisk? Přece jenom... dnes žádná sériová výroba Vietcong textilu není...

No, koukal jsem na ně a jsou fakt povedený, možná se pak o jedno také přihlásím. :)

 

            Odpověd': Tak jestli do toho půjdeš, tak vřele doporučuju. Stačí mně pak napsat a já tě odkážu na jednoho hráče z {G.S} klanu, který má dobrého kamaráda, který mi trička s mikinou udělal (zveřejnil sem je) a je to fakt kvalita. Jde o to se s tím dotyčným člověkem, který vlastní firmu, která natiskuje tyhle věci na přání, se s ním seriózně domluvit. Za mě osobně spokojenost a určitě velmi doporučuju každému a to dokonce nejen na potištění VIETCONGU, ale i cokoliv jiného dalšího doslova, co výrobní nátiskové stroje ve firmě toho člověka dovolí.

 

 

Jaký máš názor na to, že mnozí z nás hrajeme Vietcong dodnes a jsme jím tak fascinováni, že děláme pokusy a bádáme nad zajímavostmi (viz. zmíněné Easter Eggy) ?

Je to dané určitě tím, že prostě ty hry jsou hodně detailní. Ono i když se člověk podívá jakou práci má za sebou Dan Vávra s vývojem Mafie, prostě tenkrát čeští vývojáři dali těm hrám duši díky detailům, které v jiných hrách nenajdeme. No za mě by si měl tyhle staré klasiky projít každý hráč a super je, že tyhle hry dodnes baví i mladé lidi, když tomu dají šanci.

 

Není ta věrnost dána třeba i tím, že přece jen Vietcong v mnohých hráčích cosi ve vzpomínkách zanechal a tak se k jeho online hraní aktivně vracejí a tím spíš, že Vietcong letos oslavil na jaře svoje velké 20leté kulatiny? Myslíš si, že tohle hráče může také motivovat?

Těžko říct. Pro mě už je online asi uzavřená kapitola, díky absenci staré party. Ale i tak i každý rok pravidelně zahraju kampaň, která je super a pak dalších X hodin trávím hledáním skrytých věcí.

 

Vzpomněl sem si právě na Vietcong 2. Hrál jsi ho? Pokud jo, dával sis práci hledat Eggy i v něm? Našel jsi tam něco podobně zajímavého, jako v Jedničce? (ptám se hlavně proto, že já osobně jsem se Vietcongu 2 nikdy nedotkl, jen jsem ho viděl na YouTube, popřípadě na obrázcích na Googlu...)

Easter eggy jsem ve dvojce nehledal, jelikož jsem za 20 let nedokázal najít ani všechny v jedničce, tak se k tomu možná ani nikdy nedostanu. :D

 

Je velká škoda, že Vietcong 2 byl velkým propadákem (dnes už z jistých známých důvodů) ?

Za tohle mě budou lidi nenávidět, ale dvojka je za mě dobrá hra! Bohužel tam byl špatný poměr mezi časem na vývoj a tím co vše bylo v plánu. Já si rád zahraju i dvojku, příběh mě baví a je to o něco blíže k realitě. Kdyby měli více času na vývoj, mohlo to být opravdu solidní pokračování.

 

Poslední dva roky, včetně toho letošního, se docela nahlas mluvilo o vyvíjení Vietcongu 3. Ale upřímně, nejsem si jistý, jestli by to nedopadlo stejně jako s Vietcongem 2. Už jen z toho důvodu, že originály z roku 2003 a 2004 jsou jen jedny a stejně tak jejich Engine, i když dost chybný. Zkrátka - byly by to obrovské protipóly. A postavy by ve trojce možná dabovali jiní herci a to by už asi ani nebylo úplně ono... co si o trojce myslíš ty?

Tak ono to vniklo na základě toho, že nějaká část vývojářů založila studio, kde vyráběli hru, která měla být částí zasazená do Vietnamu. Ta hra vznikla, jmenuje se Crime Boss: Rockay City. Je tam mise z Vietnamu a to je vše. Vietcong 3 jako takový být neměl, od začátku se jednalo o tohle.

 

Který z Easter Eggů je podle tebe tím nejvíc zajímavým a největším úlovkem z tvého pohledu? Co takový jeřáb na Halong Portu s českými popisy? :-) Tedy né, že by to byla nějaká kuriozita, ale alespoň se tím zmiňuje, z které země hra pochází.

Všechny easter eggy jsou zajímavé, to je právě na tom to super!

 

Zkoušel jsi někdy práci v editoru - vyrobit vlastní uživatelskou mapu, at' už pro Coop, CTF, DM...?

Tak tohle šlo úplně mimo mě.

 

Jak se díváš na to, že vývojáři ,,vážili'' tu cestu osobně do Vietnamu až na druhý konec světa, aby v té době, kdy nebyl tak rozšířený internet a možnosti v něm, mohli autoři nafotit vesměs všechno, co se pak graficky zakomponovalo do hry? Vývojář '' Shigor Birdman '' v jednom ze svých rozhovorů tady na webu napsal, že se pořídilo na tisíce fotek, což je docela dost.

Určitě je to správný přístup a je to na té hře znát. Však i náš stopař Nhut ve hře je inspirován reálným průvodcem, kterého měli vývojáři ve Vietnamu. Jen doufám, že byl rychlejší než ten ve hře. :D

 

Koneckonců, myslíš si, že se celkově to prostředí džunglí, oblasti kolem řek, rýžových polí a měst povedlo? Zrovna zástavby můžou na hráče působit autenticky, jako by tam v té době byl naživo. Jako například komplex velké mapy [AT]Daybreak od českého Coop Respawnového týmu Alpha Team, což je velká městská mapa. Do toho typické komunistické plakáty s rudými texty, popisky s propagandami a reklamami. Dělá to Vietcong nejen jako hru, ale vietnamské prostředí ještě autentičtější?

Tuhle mapu jsem nehrál, pravděpodobně, tak těžko říct. Každopádně prostředí je naprosto super a hrozně mě baví se tam procházet kdekoliv, at' už v džungli po sestřelení vrtulníku, tak po Nui Peku.

 

Je ve hře nějaká tvoje oblíbená písnička, at' už z Hawkinsova rádia, doprovodná melodie v misích a podobně?

Naprosto bravurní spojení videa a písničky je v poslední misi, kdy na základnu přijedou tanky. Z toho mám dodnes husí kůži. Celkově nejvíce TOP scéna ve hrách obecně.

 

Jak ses vlastně dostal ke stříhání videí? Byl Vietcong mezi prvními nápady k nahrávání?

Ne ne. Jak jsem již říkal, jedno video vyšlo před rokem vlastně na popud komunity a druhé až nyní. Moje tvorba se točí úplně kolem jiných věcí, ale jak jsem naznačoval, možná se tam přihodí i ty hry. Lidi to očividně baví a nevadí jim ten mix témat na mém kanále. K videům jsme se dostal díky prvnímu testu zbraně pro obchod, s kterým jsem tenkrát navázal spolupráci.

 

Líbí se ti videosekvence, které hráče doprovázejí při příletech na mise jako úvod, odletech z nich a další? Je to dobrá vsuvka ve hře a něco, co přidává do jisté míry Vietcongu ,,na ceně''?

Ano, už jsem vzpomínal na ten úvod poslední mise a celkově ty filmečky jsou fakt suprově udělané. Mnohem lépe jsou zpracované ve Fist Alphě, tam to posunuli ještě o úroveň výš.

 

Když padne zmínka o Výcvikovém Seržantovi. Co hezkého se ti vybaví? :-)

Generátor náhodných urážek. :D

 

Poslední otázka: Má Vietcong na tvém PC své čestné místo? Jak často ho hraješ nebo zkoumáš v něm stále další a další zajímavosti?

Čestné místo mají v tom 4 hry, které pravidelně každý rok hraju a nikdy, opravdu nikdy mě tyto hry neomrzí!

 

Děkuji ti tímto za rozhovor!

 

        Tak na úplně samotný závěr tohoto povídání ti zase já děkuju za poděkování rozhovoru. Toho si moc vážím takové zpětné vazby! A tradičně, jako u všech předešlých rozhovorů, ti děkuju za to, že sis na něj udělal čas. Snad se bude tobě a dalším tvým fanouškům a divákům líbit. At' se ti daří jak v osobním životě, tak i v tvém byznysu, Vietcong tě stále baví a přináší ti pořád nějaké novinky, které objevíš. Měj se hezky!

 

Odkaz na video s Easter Eggy pro ukázku od Travela zde

 

přejít na Novinky

zpět na Úvodní stránku

 

neomrzelo a snad se tento trend potvrdí i v tomhle dalším díle! Po vcelku rychlé a vstřícné komunikaci byl na kus řeči
pozván jeden z několika dlouholetých hráčů Vietcongu a uživatel svého YouTube kanálu Military Travel, který na
facebookovém komunitním profilu Vietcong.COM sdílel zajímavé video o tzv. Easter Ezzích (Easter Eggy), na jehož
základě jsem se rozhodl ho oslovit, probrat s ním zajímavosti kolem tohoto tématu a doporučil mu jedno místo na Nui
Peku hned v první misi Přílet, kde jsou poblíž střelnice, kde cvičí s Thompsonem jihovietnamský voják Ming střelbu,
zaminované některé části drátěného plotu vnějšího perimetru základny.